Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Tweedekans-producten

    We bieden onder de categorie outlet ook enkele tweedekans producten aan. Deze zijn gelabeld met 'tweedekans-product'. Dit zijn producten die een tweede kans verdienen omdat er eigenlijk niets tot weinig mis is met het product, maar deze bijvoorbeeld retour zijn gekomen of een ander klein mankement hebben. Omdat dit producten zijn waar iets mee is, prijzen we deze extra scherp af en gaan we hier anders mee om.

    Meer informatie over tweedekans-producten: 

    • Schade of gebreken omschrijven we duidelijk en goed bij ieder product zodat je niet voor verrassingen staat!

    • We proberen van de producten en de gebreken zo duidelijk mogelijke foto’s te plaatsen. Op aanvraag kunnen extra foto’s verstuurd worden.

    • Het product staat altijd in Enschede ter bezichtiging

    • Prijs is niet onderhandelbaar en is vast!

    • De omschrijving en detail foto's geven een zo goed mogelijk beeld van de staat van de set. Echter kunnen hier geen rechten aan ontleend worden, de set staat ter bezichtiging in onze showroom in Enschede.

    • Producten kunnen bij aflevering niet geweigerd worden en indien men het product niet wenst, worden hiervoor retourkosten gerekend van €65,-.

    • De aangegeven prijs is altijd exclusief bezorging. Dit tenzij het product wordt opgehaald in Enschede. Kosten voor bezorging worden hieronder weergegeven. 

    Bezorging Tweedekans-producten

    Tweede kans producten kunnen altijd worden opgehaald in Enschede, hier zijn deze producten ook te bekijken. De prijzen die worden aangegeven op onze website zijn altijd zonder de bezorgkosten. Wanneer het product wordt opgehaald hoeven deze kosten niet betaald te worden. Hierbij een overzicht van de bezorgkosten: 

    Bezorging Nederland

    €35,-

    Bezorging klein pakket Nederland

    €7,50

    Bezorging Duitsland (regio Ahaus)

    €35,-

    Bezorging België 

    €65,-

     

     

    Retour van product?

    €65,- retourkosten

     

    Garantie Tweedekans-producten

    Wij geven geen omruil garantie of andere garantie op onze tweedekans-producten. Mocht het product toch ernstige gebreken tonen na een jaar normaal gebruik en dit anders zijn dan de schade/het gebrek dat het product bij aanschaf had, dan valt dit onder garantie!

    Bijv. men koopt een tafel met schade en na een jaar knapt het frame, dan valt dit onder de garantie en kunnen zij bij ons een nieuwe komen ophalen.

     

    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.