Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Voorraad van producten

     

    Per product staat er aangegeven wanneer een product op voorraad is of niet. Het grootste gedeelte van ons assortiment hebben we in grote getalen op voorraad staan in ons magazijn omdat we deze zelf laten produceren. Producten die vanuit een leverancier moeten komen kunnen soms wat langer op zich laten wachten, maar ook hierbij staat altijd aangegeven wat de levertijd is.

    Wanneer een product bij ons op voorraad staat dan zal het product snel uitgeleverd kunnen worden. Dit is echter niet het geval wanneer er wordt aangegeven dat het product pas weer vanaf een bepaalde datum geleverd kan worden. Wanneer dit het geval is dan kan het zijn dat er bij levertijd de aangegeven datum staat, maar er wel staat dat het op voorraad is. Dit komt omdat het product dan nog wel gereserveerd kan worden. Wellicht kan dit wat verwarring veroorzaken, maar we doen ons best om dit in de gaten te houden voor je en het zo duidelijk mogelijk weer te geven. Heb je toch onduidelijkheid over een product? Neem dan gerust even contact met ons op. 

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.