Is je betaling mislukt? Geen paniek! We krijgen de bestelling alsnog binnen en helpen je graag verder met de betaling. We kunnen je bijvoorbeeld een betaallink sturen via onze betaalprofider of je kunt het bedrag aan ons overmaken via de factuur die je hebt ontvangen in de mail. We houden deze betaling in de gaten en wanneer we het bedrag binnen hebben kunnen we je bestelling uit leveren! Neem altijd even contact met ons op als je betaling niet is gelukt en je wilt je bestelling toch graag ontvangen. Heb je na een dag nog geen contact met ons opgenomen? Dan nemen wij even contact met jou op, wanneer we hier geen reactie op krijgen moeten we helaas de order annuleren.
Is je betaling bij een van onze bezorgers mislukt of geweigerd? ls je betaling mislukt is bij bezorging, kun je het aankoopbedrag naar ons overmaken via de gegevens op de factuur die je hebt gekregen.
Is je aanvraag om gespreid te betalen mislukt? Neem dan contact op met de partij waar je de aanvraag hebt gedaan (in3 of SprayPay). Zij kunnen je meer vertellen over waarom de aanvraag is geweigerd of wat er precies is misgegaan. Wanneer een aanvraag mislukt is kunnen wij namelijk de bestelling helaas niet uitleveren. Toch nemen we altijd nog even contact met je op over de betaling van je bestelling en of dit wellicht nog op een andere manier zou kunnen. Toch liever contact opnemen met ons? Dat kan altijd via de mail of per telefoon.