Je bestelling wordt binnen 10 werkdagen (wanneer het product op voorraad is of tenzij anders aangegeven) op de aangegeven gewenste locatie geleverd. Je bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgdienst of met GLS of PostNL. Dit is afhankelijk van de omvang van je bestelling. Wanneer het pakket wordt bezorgd door onze eigen bezorgservice, wordt je altijd één of twee dagen voor het bezorgen van je bestelling gebeld over wanneer we precies langskomen. We proberen hierbij altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de door jou aangegeven dagen/tijden tijdens het bestellen. We spreken altijd even van te voren met je af of de bezorgtijden uit komen, zodat je bestelling nooit onverwacht bezorgd wordt.
Wanneer het pakket via GLS of PostNL naar je verzonden wordt, krijg je altijd een mail met hierin meer informatie over de levering. Je wordt dan verder niet gebeld over de bezorgtijden, de bezorgtijden kun je dan via de mail volgen.
Bestellingen die gedaan worden vanuit België of Duitsland kunnen helaas een langere levertijd hebben dan 10 werkdagen (wanneer het product op voorraad is of tenzij anders aangegeven). Vanwege het combineren van grotere routes streven wij ernaar je bestelling binnen 10 werkdagen te bezorgen in het buitenland. Dit met een max. van 14 dagen in het hoofdseizoen. Verzendingen via de post duren gemiddeld ook iets langer dan binnen Nederland. Echter mag je hierbij wel verwachten dat het pakket binnen 10 werkdagen (wanneer op voorraad) bij je thuis wordt bezorgd.
Grotere producten zoals Lounge Dining sets, loungesets, tuinsets, tuintafels, meerdere tuinstoelen of grote parasols worden geleverd door onze eigen bezorgservice. Wij nemen contact met je op om een aflevermoment in te plannen. Dit proberen wij binnen 48 uur na je gedane bestelling te doen.
Je bestelling wordt binnen 10 werkdagen bij je thuis geleverd. Het is natuurlijk ook mogelijk om buiten deze 10 werkdagen te leveren wanneer je dit wenst. Wanneer je dit wenst, willen wij vragen dit bij als opmerking tijdens het bestelling aan te geven (dit kan bij de vraag wanneer het uitkomt om te leveren) of contact met ons op te nemen.
Kleinere producten worden door de GLS of PostNL pakketdienst geleverd. Je krijgt per e-mail een Track & Trace code opgestuurd. Met deze code kun je jouw bestelling/pakket volgen. Via deze code is te zien wanneer je bestelling bij je thuis geleverd wordt. Middels een tijdsindicatie weet je wanneer je op het bezorgadres aanwezig dient te zijn of wanneer het pakket bij een PostNL of GLS-punt geleverd wordt. Als je niet thuis bent, probeert de GLS of PostNL pakketdienst de bestelling af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor je achter en probeert hij het later nog een keer of brengt het de volgende dag naar een ophaalpunt waar je je bestelling dan op kunt halen.
[image]