Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Verzend- en bezorgkosten

     

    Bezorging in Nederland en België


    Bestellingen met een bestelwaarde boven de €50,- worden in Nederland en België (met uitzondering van de Waddeneilanden*) gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de €50,- brengen wij bezorgkosten in rekening, voor producten die wij zelf bezorgen zoals stoelen en tafels bedraagt dit €35,-. 
    Voor producten die met pakketdienst verstuurd kunnen worden geldt een tarief van € 5,95

     

    Verzending naar Nederland, België en Duitsland


    Accessoires en producten die klein van formaat zijn, worden via de post verzonden. De producten die met de pakketdienst mee kunnen, worden bij een bestelwaarde boven de €50,- gratis verzonden. Producten die onder deze 'kleine formaten' vallen zijn bijvoorbeeld:


    Levering in Duitsland


    Voor bestellingen vanuit Duitsland waarbij het bezorgadres verder dan 50km van onze Megastore in Enschede ligt, brengen wij bij alle bestelwaardes bezorgkosten van €35,- in rekening.  

    *Levering op de waddeneilanden 


    Wij leveren onze producten op de waddeneilanden. Wij rekenen hiervoor echter speciale bezorgkosten. Om deze kosten te berekenen, ontvangen wij graag de exacte bezorglocatie en de producten die je wenst te bestellen. Je dient hiervoor contact met onze verkoopafdeling op te nemen.

    [image]

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.