Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Garantietermijn

     

    Hoe lang heb ik garantie op mijn artikelen?

     

    Standaard zit op elke aankoop van alle producten van 4 Seizoenen Tuinmeubelen 2 jaar garantie, uitgezonderd zijn de producten die onder de outlet pagina staan of waarbij anders staat aangegeven. 

    Schade door onbehoorlijk gebruik, natuur invloeden of verkeerde behandeling valt buiten de garantie. Om problemen die niet onder garantie vallen te voorkomen, adviseren wij te allen tijde onze onderhoudsadviezen door te nemen wanneer je een product bij ons koopt. 

    Wil je aanspraak maken op je garantie? Neem dan even contact met ons op.  

     

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.