Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Incomplete levering


    Is je bestelling incompleet geleverd? 

    Heb je niet alles ontvangen wat je besteld had? Neem dan contact met ons op. Het kan namelijk zijn dat de bezorger een product is vergeten uit te laden, het product niet goed is ingeladen of het per ongeluk op een andere locatie is bezorgd. Wij kijken na waar het ontbrekende product is gebleven, zodat je bestelling alsnog z.s.m. compleet wordt aangeleverd.

     

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.