Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Reparatie

     

    Door het gebruik van tuinmeubelen zullen bepaalde onderdelen slijten of bestaat er kans op defecten. Sommige onderdelen zijn te vervangen waardoor het meubelstuk weer functioneel is, wij denken hier graag in mee! Voor al onze eigen lijn producten hebben wij de meeste onderdelen op voorraad of kunnen wij deze op aanvraag bestellen. Maar deze onderdelen kunnen ook passen in tuinmeubelen die niet van ons afkomstig zijn ook hiermee helpen wij u graag!


    Reparatie die binnen de garantie valt


    Een onderdeel van het aangekochte product kapot of beschadigd zonder eigen toedoen en valt dit binnen de garantieperiode? Dan heb je meestal recht op een kosteloze reparatie of vervanging. Bekijk hier hoe je een garantieclaim indient. Is de schade wel door eigen toedoen veroorzaakt? Dan worden hier wel kosten aan verbonden, dit wordt altijd overlegd, neem hierover contact met ons op. 

     

    Reparatie die buiten de garantie valt 


    Is de garantieperiode voorbij terwijl net op dat moment iets kapot gaat? We helpen je alsnog graag met de klacht. Neem contact op met onze klantenservice en geef precies aan wat de klacht inhoud. Wij nemen wanneer we de klacht hebben ontvangen zo snel mogelijk contact met je op over de mogelijkheden en oplossing die we kunnen bieden. 

    Vaak zijn de onderdelen eenvoudig te vervangen of te wisselen, te denken valt aan een stoeldop, gasveer of vulling voor een kussen. Bij gecompliceerde reparaties kun je altijd vragen of wij mee kunnen denken of helpen. 

    Stuur een duidelijke foto van het meubelstuk en een volledige omschrijving van de reparatie die moet worden uitgevoerd en wij denken graag met je mee! Dit mag gemaild worden naar [email protected], wij streven ernaar om op werkdagen binnen 48 uur hierop te reageren

    Wanneer je contact met ons hebt opgenomen bespreken we hoe het reparatieproces zal verlopen en houden we je hierover op de hoogte. Eventuele reparatiekosten worden altijd voorafgaand met je gecommuniceerd. 

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.