Door het gebruik van tuinmeubelen zullen bepaalde onderdelen slijten of bestaat er kans op defecten. Sommige onderdelen zijn te vervangen waardoor het meubelstuk weer functioneel is, wij denken hier graag in mee! Voor al onze eigen lijn producten hebben wij de meeste onderdelen op voorraad of kunnen wij deze op aanvraag bestellen. Maar deze onderdelen kunnen ook passen in tuinmeubelen die niet van ons afkomstig zijn ook hiermee helpen wij u graag!
Een onderdeel van het aangekochte product kapot of beschadigd zonder eigen toedoen en valt dit binnen de garantieperiode? Dan heb je meestal recht op een kosteloze reparatie of vervanging. Bekijk hier hoe je een garantieclaim indient. Is de schade wel door eigen toedoen veroorzaakt? Dan worden hier wel kosten aan verbonden, dit wordt altijd overlegd, neem hierover contact met ons op.
Is de garantieperiode voorbij terwijl net op dat moment iets kapot gaat? We helpen je alsnog graag met de klacht. Neem contact op met onze klantenservice en geef precies aan wat de klacht inhoud. Wij nemen wanneer we de klacht hebben ontvangen zo snel mogelijk contact met je op over de mogelijkheden en oplossing die we kunnen bieden.
Vaak zijn de onderdelen eenvoudig te vervangen of te wisselen, te denken valt aan een stoeldop, gasveer of vulling voor een kussen. Bij gecompliceerde reparaties kun je altijd vragen of wij mee kunnen denken of helpen.
Stuur een duidelijke foto van het meubelstuk en een volledige omschrijving van de reparatie die moet worden uitgevoerd en wij denken graag met je mee! Dit mag gemaild worden naar [email protected], wij streven ernaar om op werkdagen binnen 48 uur hierop te reageren
Wanneer je contact met ons hebt opgenomen bespreken we hoe het reparatieproces zal verlopen en houden we je hierover op de hoogte. Eventuele reparatiekosten worden altijd voorafgaand met je gecommuniceerd.