Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Kosten van retourneren en ruilen

     

    Kosten retourneren via onze ophaalservice


    Voor het retourneren van producten via onze ophaalservice rekenen wij retourkosten, dit is slechts een kleine onkosten vergoeding voor ons. Vooraf kunnen wij je informeren over de kosten, meestal liggen deze op €35,- per bestelling die wij komen ophalen met onze eigen bezorgservice. Meer weten over hoe je kunt retourneren? Lees het hier. 

     

    Kosten retourneren via pakketdienst


    Heb je een GLS of PostNL pakket van ons ontvangen? Dan kun je deze per pakketdienst naar ons retourneren. Na aanmelden van je retour (zie hier hoe dit gaat), krijg je een retourlabel toegestuurd.
    De kosten van dit retourlabel zijn voor eigen rekening en liggen op €5,95 voor een klein pakket. Voor een groot pakket kunnen de kosten wat hoger liggen (wanneer er bijvoorbeeld meerdere pakketten retour gezonden moeten worden). Dit ligt aan het pakket, hierover wordt je geïnformeerd tijdens het aanmelden van de retour.  

     

    Kosten voor het ruilen van je bestelling


    Het ruilen van een product of bestelling is kosteloos. Wij behouden echter het recht om kosten in rekening te brengen voor het ruilen van beschadigde producten. Ook kunnen er wel kosten in rekening worden gebracht wanneer een product vaker geruild moet worden. 

     

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.